<<سخنی با مهتاب>>

<<سخنی با مهتاب>>

فقط دریا دلش آبی تر از من بود

و من از دریا،دلم دریا

فقط این را ندانستم

چرا گشتم چنین تنهاتر از تنها

به هر آبی شدم آتش

به هر آتش شدم آبی

به هر آبی شدم ماهی

به هر ماهی شدم دامی

به هر نامحرمی ساقی

به هر ساقی می باقی

وتو این را ندانستی

چرا گشتم چنین عاصی

چرا مهتاب شد سنگ صبورم

چرا بستند پرهای غرورم

چرا آیینه ها را خاک کردند

مرا از رنگ شب سیراب کردند.



نظرات شما عزیزان:

(بی اف دوستت نگین)åŁЇ♥Я₤ζą
ساعت20:04---30 آبان 1391
آپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღღღღღღღآپمـــــــ ـ و منــتـظرتــــــــ
ღღღღღღღღღღღღღآپمـــــ


negen
ساعت18:01---26 آبان 1391
سوما جوووووووووووون عالی در حد المپیک

negen
ساعت17:59---26 آبان 1391
سوما جوووووووون عالی در حد المپیک

حوای بی آدم
ساعت11:34---21 آبان 1391
گاهی دلم میخواد دستامو بزنم زیر چونمو زل بزنم تو چشم خدا وبگم مثلا که چی؟

حوای بی آدم
ساعت11:32---21 آبان 1391
میدانی تنهایی کجایش درد دارد انکارش.
سلام دوست خوبم .پست قشنگی بود . منم به روزم ومنتظر حضور گرمتونم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:, ] [ 7:28 ] [ soma ] [ ]